wtorek, 12 lutego 2013

Idealna biała koszula

Cholera mi do tego co śmieszne, a co nie. 
Ja wole zginąć na swój sposób, niż żyć i cieszyć się na wasz.

Brudne czyny, M.Hłasko




Długo nie mogłam znaleźć ładnej, białej koszuli. Wszystkie, które wpadały mi w ręce przywoływały wspomnienia z czasów rozpoczęcia roku szkolnego. A ja szukałam czegoś eleganckiego, ale nie nudnego... Aż w końcu niemożliwe, stało się możliwe, moja biała koszula ma wszystko co powinna mieć!
Jest:
-zwiewna i luźna
-ma przepiękne złote cyrkonie na kołnierzyku i mankietach
-idelanie pasuje do legginsów i spodni

Minusów brak :)

Jak przystało na fankę zakupów internetowych, znalazłam ją w sklepie internetowym Avaro. Do tego torba w ukochanym przeze mnie ostatnio kolorze, zielona czapka, jeansy i outfit gotowy. 










SHIRT - AVARO / JEANS - SECOND HAND / BEANIE - ALLEGRO / BAG - NO NAME / BRACELETS - BIBI


dziś i jutro do wykorzystania na Avaro.pl jest kupon o wartości 25 zł



59 komentarzy:

  1. super koszula, bardzo fajnie całość wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękna koszula, świetna torebeczka:) A.

    OdpowiedzUsuń
  3. idealnie pod każdym względem:) piękna koszula:)

    OdpowiedzUsuń
  4. świetna koszula:)
    wszędzie szukam podobnej
    i piękna torebka
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna ta koszula ! Wyglądasz ślicznie;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Rzeczywiscie idealna ! Boska stylizacja ! Obserwuje i zycze dobrej nocy, Klaudia :)

    OdpowiedzUsuń
  7. spodnie masz rewelacyjne. czapka mi do tego wszystkiego nie pasi.
    Torba jest świetna <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Mega torba. :) Obserwuje bloga i zapraszam do mniei http://northflower.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. You look great! Love your bag!
    Maybe you want to follow each other? Let me know! I would love it!
    www.therainstreet.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  10. Koszula i torebka najładniejsze! :D

    OdpowiedzUsuń
  11. piękna jest ta koszula! ;) a torebki można pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie połączenia! ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetny zestaw ! Koszula i torebka mega ;)
    Pozdrawiam Daria :0

    OdpowiedzUsuń
  14. Rzeczywiście jest świetna:) Rewelacyjne dodatki:)

    OdpowiedzUsuń
  15. That is such a gorgeous top!!! You look wonderful!!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Swietna koszula i całość super!
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  17. Swietna koszula a calosc super!
    Zapraszam na konkurs!

    OdpowiedzUsuń
  18. your pics are always amazing!!! great style what you have!!
    kisses pretty!

    OdpowiedzUsuń
  19. piękna, efektowna koszula :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nice, love the lighting here as well

    OdpowiedzUsuń
  21. Cudowna koszula. : > i świetny zestaw. : )

    OdpowiedzUsuń
  22. bardzo fajnie wyglądasz, podoba mi się stylizacja ! : ) pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  23. Zakochałam się w koszuli, lubię takie! Spodnie też świetne :DD

    OdpowiedzUsuń
  24. Ślicznie wyglądasz!;)
    Torebka fajnie podkreśla calość:)
    Pozdrawiam gorąco!

    OdpowiedzUsuń
  25. koszula cudo!!!!!
    dzięki za odwiedziny:)
    obserwuję i zapraszam na nowy post i nowiutkie fb;)
    pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  26. świetna zdjęcia świetne stylizacje i zapraszam do siebie
    to będzie dla mnie zaszczyt gdy taka wspaniała blogerka
    zaobserwuje mojego marnego bloga

    OdpowiedzUsuń
  27. super wyglądasz, a torba jest mmmmega :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Faktycznie idealna ta koszula, pięknie ją połączyłaś ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Ja ciągle poszukuję idealnej koszuli :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Koszula naprawdę śliczna <3. Torebka wraz z czerwonymi ustami są ciekawym akcentem :D.

    OdpowiedzUsuń
  31. mam tą koszule i tez uwielbiam!!!! zapraszam do mnie i dodaję do obserwowanych :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Ma śliczne guziki. Naprawdę super koszula, na pewno nie jest nudna. Prześliczny kolor szminki:)

    OdpowiedzUsuń
  33. też mam zawsze problem z białymi koszulami, rzeczywiście taka zwiewna byłaby idealna :-)

    OdpowiedzUsuń
  34. świetna torebka!
    Pozdrawiam Julka :)

    OdpowiedzUsuń
  35. zakochałam się w torebce, koszula też śliczna. :)


    brakwenybiczys.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  36. Ojej ile śniegu! Stopy Ci ledwo widać ; )
    Pasuje Ci ten kolor szminki ; )

    OdpowiedzUsuń
  37. Świetny outfit;) Podoba mi się kolor torebki;)

    OdpowiedzUsuń
  38. świetny blog i super stylizacje ,zapraszam do obejrzenia mojej autorskiej kolekcji ubrań
    http://fashionandstyleforme.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  39. Bardzo podoba mi się czapka :)

    OdpowiedzUsuń
  40. aż mam ochotę to na siebie włożyć.!:D

    OdpowiedzUsuń
  41. zachorowałam na taką torebkę - ahh jednak ćwieki ostatnimi czasy podbijaja moje serwce w wielu możliwych wydaniach:)

    zapraszam do nas - narazie jest o życiu ale juz wkrótce i o modzie. Dopiero startujemy, także liczymy na wsparcie:)
    http://myheartismysoul.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  42. Piękna stylizacja i super torebka! :))

    OdpowiedzUsuń