czwartek, 18 października 2012

Nike & love red


UHM...
I LOVE YOU!



Nike Dunk Low to klasyka sama w sobie. Buty, które Wam dzisiaj prezentuje to mój osiemnastkowy prezent. Mimo, że od tego wydarzenia minęły dobre 3 lata, to buty nadal trzymają dobrą formę :)

Na sezon jesienny Nike wypuścił model Dunk Low w wersji Royal Blue. Bazę stanowi tu kolor czerwony, panel ma jak się domyślacie wersje niebieską, a całość zamyka biała podeszwa. Ja także postawiłam na klasykę, biel + czerwień. To idealne oldschoolowe buty sportowe nike do chodzenia na co dzień, ponieważ są bardzo wygodne.

















Photos

make up



BLOUSE - UHM ANYWAY / JEANS - NEW YORKER / SHOES - NIKE / BRACELET -KATHERINE.PL

21 komentarzy:

  1. Pierwsze zdjecie idealne. Co do stylizacji to wszystko wedlug mnie pasuje oprocz butow. Bluza genialna!

    OdpowiedzUsuń
  2. nie lubię takich butów, ale reszta bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  3. wszystkie ciuszki co masz na sobie sama bym założyła ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jakiej firmy jest ten zegarek?

    OdpowiedzUsuń
  5. nie lubię czerwonego, ale wyglądasz bluzka wyjątkowo twarzowa :)

    OdpowiedzUsuń
  6. świetnie dobrany zestaw bardzo mi sie podoba pozdrawiam i zapraszam do mnie w wolnej chwili :)

    www.2fashiondaily.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. nie lubię sportowego stylu, ale uważam go za inspirację! i podobają mi się róże 8)

    OdpowiedzUsuń
  8. Zazwyczaj nie przekonuje mnie połączenie różu z czerwienią ale w tym przypadku stwierdzam że całkiem mi się to podoba! :)

    jeżeli masz ochotę na odwiedzenie mnie zapraszam :)
    http://miss-moody-world.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  9. świetne spodnie
    krótkie bluzy wydawały mi się okropieństwem, zawsze widziałam w nich plame rozmazaną niż ubranie , ale połączenie teraz z tym spodniami wygrywa

    OdpowiedzUsuń
  10. Super stylizacja i naprawdę fajne zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  11. śliczny sweterek połączony z koszulą, myśleć by można że takie połączenie tylko do szpilek a tu proszę genialnie połączyłaś je z innymi butami i też dało ciekawy efekt!

    OdpowiedzUsuń
  12. cool pics. you are sooo beautiful! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne zdjęcia pozdrawiamy !!!

    OdpowiedzUsuń